3 Podizanje djece bez vikanja, prijetnji i kazni Leader recenzije
5 Najvažnija knjiga za roditelje Širok raspon usmjerenosti
6 Najsretniji klinac na igralištu Najbolje o odgoju djece od 0 do 4 godine
7 Emocionalna inteligencija djeteta Najbolja analiza mentalnog ponašanja djece
8 Braćo i sestre Cilj je rješavanje rivalstva djece
9 Američka djeca se igraju s užitkom, francuski igraju po pravilima, a Rusi igraju do pobjede Nestandardni pogled na obrazovni sustav
10 Hyugge. Danski dječji svijet Najpraktičniji

Dobri roditelji - zvuči pristojno! Ali kako postaju? Naravno, na instinktivnoj razini osjećamo kako se najbolje ponašati, što je bolje reći djetetu, ali ponekad nema dovoljno stručnog mišljenja koje bi objasnilo razloge za sklonost djeteta, na primjer, hirova i tantruma, te vam omogućilo da to popravite. Kada se djeca ne pokoravaju, pokazuju agresivnost, nervozna su i povlače se u sebe, njihovi se živci pogoršavaju u roditeljima, a ruke se spuštaju, ali ne i prva je neprihvatljiva!

Dječji psiholozi su sigurni da je sve moguće popraviti sve dok je još dijete. Povike i prijetnje su ponekad sposobne ispraviti situaciju, ali to je privremeni rezultat, nakon čega će se sve ponoviti. Na pomoć dolazi književnost, nastavne metode obrazovanja. Napravili smo rangiranje najboljih knjiga za roditelje o dječjoj psihologiji, koje su popularne diljem svijeta. Faber, Petranovskaya, Gippenreiter, Makhovskaya i drugi pomoći će vam da bolje razumijete svoje dijete.

10 Hyugge. Danski dječji svijet

Najpraktičniji
Autor: Jesper Juul
Ocjena (2018): 4.2

Razvijeno stanje u području obrazovanja djece i psihologije - Danska. Prema statistikama, upravo u ovoj zemlji ljudi žive s najvišim indeksom zadovoljstva životom u Europi. Koja je glavna tajna obrazovanja buduće sretne generacije, detaljno govori u svom vodiču Esper Juul. Autor smatra da su četiri "kitova" na kojima se temelji cjelokupni razvoj djece: iskrenost, sklad, pravda i odgovornost.

Koncept knjige je da Jesper Juul odgovara na prava pitanja s kojima se suočavaju roditelji. Poznati psihoterapeut u pristupačnom jeziku, koji ilustrira situacije dijagramima i tablicama, odraslima objašnjava koliko je važno biti ravnopravan s djecom. Priručnik vodi do krajnjeg cilja - pomoći djetetu u budućnosti da samostalno gradi svoj život i nađe se u njemu. U recenzijama koje pišu da je knjiga praktična, u njoj možete pronaći odgovore na najpopularnija pitanja obrazovanja.

9 Američka djeca se igraju s užitkom, francuski igraju po pravilima, a Rusi igraju do pobjede

Neobični pogled na obrazovni sustav
Autor: Makhovskaya Olga
Ocjena (2018): 4.3

Mnogi odrasli uvjereni su da zapadni standardi odgoja djece nisu prikladni za oštru rusku stvarnost. Međutim, psihoterapeut i zaposlenik Instituta za psihologiju Ruske akademije znanosti, Olga Makhovskaya, opovrgava ovu tvrdnju. Ona ne samo da analizira kulturu obrazovanja u tri različite zemlje, nego ih i uspoređuje, ističući prednosti svake od njih. Knjiga, naravno, za roditelje otvorena za nove informacije, žele naučiti najbolje tehnike.

Cijeli koncept priručnika temelji se na razlikama u temperamentu djece. Autor objašnjava da je svako dijete različito, a ono što je dobro za većinu ne može uvijek biti korisno za pojedinca.U knjizi ima mnogo primjera, referenci na povijest, brzi testovi i tablice, o kojima samo pišu u recenzijama, bilježe njihovu pismenost. Možda je moto knjige možda riječi: "Usporedi - izaberi najbolje"

8 Braćo i sestre

Cilj je rješavanje rivalstva djece
Adel Faber, Elaine Mazlish
Ocjena (2018): 4.4

Ako roditelji odluče dati djetetu mlađeg brata ili sestru, moraju unaprijed razmišljati o tome kako ih okupiti. Često, starija djeca nisu spremna podijeliti svu brigu i ljubav koja je donedavno bila dana isključivo njemu, s novim članom obitelji, koji na samom početku zahtijeva veliku pozornost. Neprijateljstvo djece, suparništvo, ljubomora - to nije cijeli popis mogućih posljedica. Važno je razumjeti psihologiju obiju strana i pomoći im da postanu prijatelji.

Ova knjiga za roditelje dvoje ili više djece reći će kako naučiti dijete izraziti svoje negativne osjećaje, pronaći izlaz iz sporova. Autori su uvjereni da ravnopravnost djece nije uvijek dobra. Jednakost, poput usporedbe, može biti uvredljiva, zbog čega Adel Faber i Elaine Mazlish pomažu pronaći alternativu usporedbi djece u svojim konfliktnim trenucima. Nema monotonih učenja - sve u jednostavnom jeziku, s humorom.

7 Emocionalna inteligencija djeteta

Najbolja analiza mentalnog ponašanja djece
Joan Dekler, John Gottman
Ocjena (2018): 4.5

Poznato je da je važan regulatorni dio odnosa između djeteta i društva emocionalna strana razvoja djetetove osobnosti. U knjizi tandema psihologa, Joan Dekler i John Gottman, prikupili su savjete koji će pomoći roditeljima razumjeti motive djelovanja djece i razloge za njihovo dramatično preokretanje raspoloženja. Bit će to pet faza razvoja emocionalne komponente djetetove osobnosti. U svakoj fazi razumijevanja, počevši od obilježja koja su svojstvena djetetu tijekom konkretnog razdoblja, uzimaju se u obzir tehnike koje pomažu normalizaciji živčanog stanja djeteta.

Glavni cilj autora bio je naučiti roditelje da podrže djecu u stresnim situacijama, da poštuju njihove osjećaje i emocije, da shvate promjene raspoloženja; pomoći pronaći zajednički jezik, razumljiv objema stranama. Psiholozi često preporučuju da se ova knjiga čita ne samo roditeljima, već i ljudima koji rade u području nastave.

6 Najsretniji klinac na igralištu

Najbolje o odgoju djece od 0 do 4 godine
Autor: Harvey Karp
Ocjena (2018): 4.6

Na početku djetetova života polažu temelji njegovog karaktera - ovo je jedno od najtežih razdoblja odgoja. Roditelji ne razumiju postupke djece, jer nemaju temelja socijalizacije i njihovo ponašanje slično je ljudima iz kamenog doba. Osim toga, tijekom tog razdoblja djeca imaju vrlo slabu psihu - metode roditeljstva koje se primjenjuju na više odrasle djece nisu prikladne. Američki pedijatar, Harvey Karp, priča priču o osnovnim načelima početnog razvoja djeteta.

Uz pomoć ilustracija, grafikona i tablica, detaljno je objašnjeno rješenje svih mogućih konfliktnih situacija, prikazano je kako pravilno podučiti dijete normama komunikacije u društvu na jeziku koji mu je dostupan. Ova knjiga je najbolje djelo autora, namijenjena roditeljima djece od četiri do četiri godine. Naučit ćete kultivirati dobrotu, odaziv i odgovornost u svojoj djeci.

5 Najvažnija knjiga za roditelje

Širok raspon usmjerenosti
By: Gippenreiter Julia
Ocjena (2018): 4.7

Ova knjiga je zbirka najboljih pogodnosti za roditelje u odgoju djeteta, čiji je autor profesor psihologije - Julia Gippenreiter. U prvoj knjizi čitatelji će naučiti: zašto je stari sustav obrazovanja u naše vrijeme irelevantan. Druga knjiga za roditelje opisuje principe razvoja djece i njihov odgoj. U drugom dijelu, roditelji će moći detaljnim uputama poboljšati odnose sa svojom djecom.

Knjigu mogu čitati ne samo odrasli, nego i mlađa generacija, jer će neki savjeti pomoći da se ostvari motivacija za postupke starješina.Osim toga, autor predlaže raspravu o temi odnosa među odraslima, vjerujući da formiranje pozitivne psiho-emocionalne pozadine u djeteta ovisi o tome kako međusobno komuniciraju. Zbirka ima širok spektar rješavanja problema unutar obitelji, što je knjigu dovelo do vodeće pozicije u književnim resursima.

4 Nezavisno dijete, ili Kako postati "lijena majka"

Lako za čitanje
Autor: Anna Bykova
Ocjena (2018): 4.7

Knjiga je napisao visoko kvalificirani stručnjak za dječju psihologiju - Bykova Anna. Razmatrani su algoritmi razvoja djeteta i njegovo uvođenje u samostalno odlučivanje u različitim situacijama. Priručnik će pomoći roditeljima da se riješe hiper-brige i kontrole nad svojim, kasnije odraslima, djecom. Reći će o ispravnom modelu odnosa s djetetom, pomažući podizanju dostojne i najvažnije slobodne osobe.

U vodiču se raspravlja o najjednostavnijim svakodnevnim temama (kako naučiti dijete da ukloni raspršene igračke, odijevanje), kao i trenutke motivacije za dijete da vjeruje u sebe i svoje sposobnosti. Autor predlaže da se iznose situacije u kojima je moguće pomoći djetetu u odabiru i kada je bolje ne ulaziti u proces donošenja odluke. Podučavajući dijete kako samostalno donositi odluke, roditelji imaju mogućnost iskrcati se. Priručnik je vrlo jednostavan i zabavan za čitanje.

3 Podizanje djece bez vikanja, prijetnji i kazni

Leader recenzije
Autor: Musikhin Alexander
Ocjena (2018): 4.8

Poznato je da pravilno obrazovanje tvori dobro socijaliziranu osobnost. Mnogi su odrasli izgubljeni u rješavanju problema neposlušnosti i brojnih tantruma nad najmanjim (sa svojeg gledišta) sitnicama. Često se koriste stare metode “mrkve i štapa”, ali je li to točno? Ovo pitanje postavlja psihoterapeut Alexander Musikhin u svojoj knjizi. Okupio je praktične metode za roditelje kako bi im pomogao naučiti pregovarati s djecom bez kontroverzi.

Izbjegavajući metode moralnog pritiska na djecu, roditelji poboljšavaju svoje komunikacijske vještine. Dijete uči kako postići svoje želje ne plakanjem, već riječima. Knjiga će pomoći riješiti situacije ignoriranja roditeljskog autoriteta. Autor je uvjeren da će se, slijedeći smjernice iz priručnika, za sedam dana smanjiti broj skandala. Knjiga je prikupila najbolje recenzije na internetu.

2 Tajna podrška

Pomaže u zauzimanju prave uloge u životu djeteta
Autor: Petranovskaya Lyudmila
Ocjena (2018): 4.9

Ugledni učitelj i psihoterapeut ispituje interakciju odraslih i djece u različitim fazama. U priručniku se raspravlja o razlozima za stvaranje osjećaja djetinjstva za roditelje. Utječe na zajedničke, a ne vrlo uzroke sukoba koji se pojavljuju u obitelji, uzrokujući drastične promjene u raspoloženju i ponašanju djeteta; zašto u različitim dobima reagira različito na obrazovne trenutke.

Također u knjizi možete pronaći jednostavne savjete za rješavanje situacija u kojima djeca pokušavaju manipulirati histerijom. Istodobno, autor želi čitateljima prenijeti da ne treba zaboraviti da je dijete osoba s vlastitim željama i ambicijama, koje treba poštovati. Nije ni čudo što su slogan knjige bile riječi: "Roditelji bi trebali naučiti čuti svoju djecu." Priručnik će biti koristan za roditelje vrlo male djece i adolescenata; u knjizi od 9 poglavlja posvećenih različitim razdobljima odrastanja djeteta.

1 Kako razgovarati, slušati djecu i slušati, razgovarati s djecom

hit
Autor: Elaine Mazlish, Adel Faber
Ocjena (2018): 5.0

Nekoliko je priručnika o dječjoj psihologiji praktično. Ovaj je priručnik iznimka. Knjiga je napisana pristupačnim jezikom, trenutcima s humorom. Autorski tandem posvetio je važne algoritme za rješavanje svih kontroverznih pitanja, temeljenih ne samo na njegovom profesionalnom, već i na životnom iskustvu. Dotaknut je predmet sukoba koji se javljaju u odnosima starijih i mlađih generacija zbog nerazumijevanja roditelja osnovama razvoja njihove djece.

Zahvaljujući knjizi, roditelji imaju priliku naučiti kako pronaći zajednički jezik s djecom, naučiti kako i kako poticati njihovu neovisnost, te pronaći učinkovitu alternativu kažnjavanju.Ilustrirani primjeri obrazovnih trenutaka olakšat će percepciju informacija. Iako je priručnik u početku bio usmjeren na strani sustav obiteljskih vrijednosti, ali, kako je navedeno u pregledima, on nije ništa manje relevantan za domaće okruženje, zbog čega je postao bestseler u zemljama ZND-a.

Popularno glasanje - koja je najbolja knjiga o dječjoj psihologiji?
Mi glasamo!
Ukupno glasova: 30